blogg

7 januari 2014

Nagellackssamlingen

Jag har ett dilemma och det är vad jag skall göra med alla mina nagellack. Har en bra bit över hundra stycken och jag använder inte ens i närheten av hälften. Inte har jag hjärta till att lämna dem i från mig samtidigt som jag tycker de är väldigt fula när de står uppradade på två tavelhyllor i sovrummet ovanför byrån.
Jag vet varken ut eller in, sätter jag ner dem i en låda så ser jag ju inte färgerna och måste lyfta på var och en för att hitta den jag skall ha. Köper jag nagellacksställningar så blir det jäkligt dyrt plus att de tar också utrymme, var skall jag ha dem? Helst skulle jag vilja stoppa undan dem i nån låda och kanske bara ha framme dem som jag använder mest. Vill inte ens ha tavelhyllorna uppe på väggen längre, vill byta ut Ikeas Lack-byrå till en svartbrun Hemnes-byrå till på köpet. Mycket funderingar i huvudet som jag inte vet vad jag skall göra med.

Tänkte jag skulle ta bilder så ni får se "förödelsen" men orkar inte överföra bilderna till datorn, så det får bli en annan gång!
Har ni några tips så hojta till!
Tack =)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag "lider" av samma problem även om jag inte är uppe i 100 stycken riktigt ännu. Just nu står de i en korg i badrummet och det är ju så trist när man inte ser färgen direkt utan måste lyfta på alla. :(